T: +386 (0)4 620 02 30
E: info@dopustek.si
Sledite nam: Facebook
Tudi tukaj: Instagram


Namestitev: Hotel Grand hotel 4*

Trajanje: 7 dni
Storitev: letalo, let. takse, transfer, all inclusive
Poleti iz: Ljubljana

LEGA: Hotel se nahaja neposredno na urejeni zasebni plaži s promenado. Objekt obdaja prekrasni park, ki navdušuje vse ljubitelje vrtov. Hotel je še posebej priljubljen pri vseh, ki iščejo mir in spokojnost. Mestno središče Hurgade je oddaljeno približno 10 kilometrov. V neposredni bližini pasaža GRAND MALL s trgovinicami, bari in restavracijami. Čas transferja od letališča približno 20 minut.

OPREMA: V hotelskem kompleksu se po parku sprehodite mimo glavne zgradbe do več stranskih zgradb s skupno 326 sobami. V glavni zgradbi se nahajajo prostorna sprejemnica z recepcijo, dve samopostrežni restavraciji, trgovinica s spominki, prostor za fitnes, Piano bar in lobi bar (z doplačilom). Hotelsko ponudbo dopolnjujejo različni bari ob bazenu ter na plaži. Ob bazenu in na plaži so na voljo brezplačni senčniki, ležalniki in podloge. V sosednji pasaži GRAND MALL so internetna kavarna, biljardnica, trgovinica, kotiček z vodno pipo, lekarna, različne restavracije in bari ter frizerski salon.

SOBE: Superior soba (DZS/EZS) ima prho, WC, sušilec za lase, mini hladilnik, satelitsko televizijo, telefon, sef, klimatsko napravo (sezonsko pogojena) in balkon ali teraso, s pogledom na park. Nastanitev: največ 2 odrasla in 2 otroka. Standardna soba (DZ/EZ) je enko opremljena vendar manjša in s francoskim ležiščem. Nastanitev: največ 2 odrasla. Družinska soba (FZ3/FZ4) je enako opremljena kot superior soba in ima ločeno spalnico s pogledom na park ali bazen. Nastanitev: največ 2 odrasla in 3 otroci. Ob rezervaciji superior ali družinske sobe z nastanitvijo treh ali več oseb, je v sobi zakonska postelja in pomožno ležišče.

ŠPORT IN ZABAVA: Namizni tenis, čez dan animacija ob bazenu in na plaži, ob večerih predstave. Proti plačilu: fitnes center, tenis, savna, masaže, aktivnosti na plaži (jadralno padalstvo, potapljanje in kajtanje z lokalnimi ponudniki).

ALL INCLUSIVE: Hotel nudi all inclusive storitev s samopostrežnim zajtrkom, kosilom in večerjo, različnimi prigrizki ter lokalnimi brezalkoholnimi in alkoholnimi pijačami med 10. in 24. uro (postrežene v kozarcih).

HRANA IN PIJAČA: Izbor ob zajtrku: samopostrežni zajtrk v restavracijah Royal Palm in Arabesque. Zgodnji zajtrk v Le Bistro. Ponudba kosil: samopostrežni bife z raznolikimi jedmi v restavraciji Royal Palm. Možnost izbora menijev v restavraciji Blue Horizon. Večerja: mednarodna samopostrežna večerja v restavracij Royal Palm. Orientalske jedi v restavraciji Arabesque in mediteranske jedi v restavraciji Le Bistro (z rezervacijo in doplačilom). Možnost pozne večerje v restavraciji Le Bistro.

Zaradi okoliščin povezanih z ukrepi, ki so posledica pandemije COVID-19, je ponudba nekaterih storitev na voljo omejeno. Gostje prejmejo podrobne informacije o vseh storitvah ob prihodu v hotel.

WI-FI: brezplačen WI-FI v lobby-ju

• E-pošta možna, vendar brez velikih prilog

• Socialna omrežja brez medijskih predvajalnikov in video klicev

• Vse spletne igre, You Tube in druga podobna spletna mesta so blokirana

PRIPOROČILO! * Za nemoten prenos mobilnih podatkov in v izogib visokim stroškom, priporočamo nakup SIM kartice lokalnega egipčanskega operaterja (Vodafone ali Orange)

Dodatne a la carte restavracije v pasaži GRAND MALL:

• AVANTI - picerija

• MOUNT – libanonska restavracija

• MUMBAI – indijska restavracija

• RADICCHIO – italijanska restavracija

• FISH – ponudba ribjih jedi

• XXL STEAK HOUSE – ponudba steakov

Odpiralni čas med 18. in 21. uro. Potrebna rezervacija mize v sprejemnici hotela med 10. in 20. uro. V restavracijah v Grand Mall vsa pijača in nekatere jedi z doplačilom.

V RESTAVRACIJAH JE ZAŽELENA PRIMERNA GARDEROBA.

OBVEZNO JE NOŠENJE ALL INCLUSIVE ZAPESTNICE.

PODROBNEJŠE INFORMACIJE O ALL INCLUSIVE PROGRAMU, DELOVNEM ČASU BAROV IN RESTAVRACIJAH TER STORITVAH, KI SO NA VOLJO PROTI PLAČILU (NPR. TEMATSKE VEČERJE, SVEŽE STISNJENI SADNI SOKOVI, KAVNE SPECIALITETE, MINI BAR, SOBNA STREŽBA,…), PREJMETE V KRAJU LETOVANJA. NEKATERE POSEBNE JEDI IN PIJAČA V A LA CARTE RESTAVRACIJAH Z DOPLAČILOM. VSE A LA CARTE RESTAVRACIJE S PREDHODNO REZERVACIJO.

HOTELIR SI PRIDRŽUJE PRAVICO DO SPREMEMB.


Termini in cene:

Zaradi dnevnih sprememb cen nas za točen termin, ceno in razpoložljiva mesta kontaktirajte.

Izpolnite obrazec za povpraševanje

Za več informacij o ponudbah ter rezervacijah nas pokličite na telefonsko številko 04 620 02 30 ali pa pošljite povpraševanje na e-naslov Ta e-poštni naslov je zaščiten proti smetenju. Potrebujete Javascript za pogled.

Niste našli želene ponudbe?

O nas

O nas
Kontakt z nami

Delovni čas:

  • Ponedeljek: 9.00-17.00
  • Torek: 9.00-17.00
  • Sreda: 9.00-17.00
  • Četrtek: 9.00-17.00
  • Petek 9.00-14.00
  • Sobota, Nedelja, Pazniki: Zaprto

Kontakt z nami

Turistična agencija Dopustek
Ulica Jule Vovk Molnar 4, 4260 Bled

M:+386 (0)4 620 02 30
E:info@dopustek.si